• SUPRÁKOVI ve školní družině - 8. 9. 2023

• Podívat se na příběh jedenáctileté herní nadšenkyně Hedvigy, která se chtěla stát superhrdinkou, se v pátek 8. září do němčického kina vydalo 100 dětí navštěvujících ŠD.

I tihle menší či větší hrdinové přijali výzvu a do kina i zpět kráčeli po „vlastních.“

Na ty největší SUPERHRDINY pak ještě čekalo noční spaní ve škole. A jak se vším porvali, můžete zhlédnout na fotografiích.

Vychovatelky ŠD

• Příměstské tábory - 31. 7. - 4. 8. 2023 - „Tábor u děravého míčku“

• Již tradičně se na přelomu prázdnin konal florbalový příměstský tábor pro malé hráče od 1. do 5. třídy naší školy.
          Pod vedením zkušených ligových hráčů klubu FBS Olomouc s trenérskou licencí proběhl celý týden sportovních aktivit.

V rámci pestrého programu malí hráči trénovali nejen florbalové dovednosti, ale zažili také vodácký den na raftech, den na kolečkách, či letní kino včetně opékání špekáčků i spaní ve škole.

Závěrečný florbalový turnaj byl vyvrcholením celotáborové "mezinárodní soutěže států". Nadšení hráčů během hry a zejména plno emocí při hře play-off bylo stejné jako na pravém mistrovství světa!

Odkaz na další části fotogalerie - po jednotlivých dnech.

Táborový tým lektorů

Příměstské tábory se konají díky EU projektu projektu MAS Hanácký venkov, z. s. za spolupráce KPŠ ZŠ nezamyslice z. s.

• Příměstské tábory - 10. - 14. 7. 2023 - „Cesta poznání“

• První táborové turnusy (10. - 14. 7. 2023) se nesly v duchu přírodovědného zaměření, letos pod názvem „Cesta poznání“.

Táborníci měli opravdu rozmanitý program – čekal je výběr zajímavých pokusů z oblasti chemie a fyziky, pozorování vlastních vzorků pod mikroskopem, zemětřesení a sopečná činnost ze svých kreativních výtvorů. Dále ukázali sportovní zapálení cyklovýletem do Víceměřic na „Farmu pane učitele Thumse“, vodní bitvou a dalšími aktivitami. Na celodenní výletě ve VIDĚ v Brně bádali pod mořskou hladinou, jak v 3D kině, tak v labodílničkách. Navštívila nás i Pevnost poznání z Olomouce, kde nemohla chybět v parných dnech zmrzlina vyrobená pomocí kapalného dusíku.
          Poznávání svých vrstevníků a nová přátelství završilo přespávání ve škole s letním kinem.

Děkujeme táborníkům za suprově prožité dny a těšíme se na další společné zážitky v dalších letech.

Za tým lektorů Anna Lovichová

Podívejte se na táborové aktivity z pestrého programu ve fotogalerii.

Odkaz na další části fotogalerie - po jednotlivých dnech.

• Prázdninový provoz

• Úřední hodiny na sekeretariátu školy

- pro vyřízení dokladů, potvrzení o studiu apod.

- školní jídelna a vstupní čipy - až poslední týden letních prázdnin (tedy od  pondělí 28. 8.)

v červenci:
          3. 7., 10. 7., 17.7. - od 8:00 do 12:00 hodin

v srpnu:
          1.8.  - od 8:00 do 12:00 hodin
          28.8. až 31. 8. - od 7:30 do 15:00 hodin

v září:
          1. 9. - od 8:00 do 12:00 hodin

• 9. A na školním výletě v Loučné nad Desnou

• Dne 14. 6. jsme se vydali na dvoudenní třídní výlet do penzionu v Loučné nad Desnou s naší paní třídní učitelkou Benešovou a jako doprovod s námi jela i paní učitelka Jarmila Krupičková.

První den hned po příjezdu jsme si udělali malou procházku po okolí, zaskákali si na trampolínách a vrátili se na oběd. Po obědě jsme si odpočinuli, vybalili a vyrazili jsme na paintball. Hrál skoro každý a zahrála si s námi i naše paní učitelka Marie Benešová. Rozdělili jsme se na dva týmy a, i když jsme jedna parta, tak v této hře jsme šli proti sobě jako nepřátelé. Každý chtěl totiž vyhrát. Pobavili jsme se u toho, a nakonec i dost nasmáli. Nikdo nikoho z neúspěchu nevinil, drželi jsme spolu. Poté jsme si udělali ještě jednu zastávku na zámku v Loučné. Udělali jsme si fotografie u vodopádu a šli už do penzionu.

Všichni jsme byli unavení z paintballu, ale těšili jsme se na večerní opékání špekáčků. Po večeři jsme si sedli k ohni a povídali si. Když se začalo stmívat, tak jsme uhasili oheň a šli na pokoje. Ještě než jsme šli spát, tak se někteří dívali na strašidelný film nebo hráli karetní hry.

Druhý den ráno jsme se vzbudili, zabalili si věci a po snídani jsme vyrazili vlakem do Velkých Losin. V Losinách nás čekala prohlídka zámku a následný rozchod po městě. Někteří zavítali do stinného parku a jiní vyrazili do restaurací či na zmrzlinu. Okolo třetí hodiny jsme jeli zpátky domů vlakem.

Tento výlet si určitě každý užil. Byl to jeden z nejlepších výletů, co jsme zažili. Škoda, že byl už poslední.

Lucie Benešová, 9. A

• Školní výlet 1. A, 1. B

• Ve středu 14. 6. 2023 jsme s prvními třídami vyrazili na výlet. Pan Dvořáček nás autobusem odvezl do Modré, kde jsme navštívili Vodní svět a pak jsme si v Archeoskanzenu připomněli stará řemesla.

Děti si nakoupily dárečky, pochutnaly si na zmrzlině a pak už se těšily domů.

M. Horáková, M. Oralová, R. Kyseláková

• Třídní výlet 7. A do Brna

• V úterý 27. června 2023 se třída 7. A vypravila na výlet do Brna. Po úspěšné cestě vlakem a „šalinou“ jsme se po pár krocích ocitli v lanovém centru Proud. Zde si pro nás připravili velmi pěkný a adrenalinem nabitý program.

V první části jsme se proměnili v bojovníky s luky a šípy. Úkol zněl jasně – tref se do svého spolužáka. Vše začalo krátkým seznámením se všemi pomůckami a natrénováním správné techniky míření a střelby. Po rozdělení do týmů to vše vypuklo. Ve speciální venkovní aréně jsme si vyzkoušeli několik různých her, kde se uplatnila nejenom rychlost, pevná ruka nebo přesná muška, ale hlavně ta správná strategie, jak nejrychleji protivníky připravit o přidělené životy.

Po pauze na oběd a nějakou tu laskominu v podobě zmrzliny přišla ta největší výzva celého dne. Zdolávání překážek ve výšce téměř deseti metrů se nejdříve zdálo jako něco neuvěřitelně těžkého a nemožného, ale odvaha byla tento den pro všechny hnacím motorem. Zdánlivě nemožné překážky byly zdolány, takže děti nejenom přecházely po kývajících se můstcích, přelézaly různé předměty, ale dokonce létaly vzduchem nad hlubokými propastmi. Už jen názvy některých tras hovoří jasně: Tarzan, Indiana Jones nebo Kafíčko v oblacích.

V Brně jsme strávili opravdu velmi pěkný den. Jako kolektiv jsme si opět dokázali, že vzájemná spolupráce a komunikace nám není cizí a přišli jsem na to, že zdánlivě nepřekonatelné překážky se dají s dostatečnou silou vůle překonat a tím získat pocit, který je jinak nenahraditelný.